lørdag den 30. oktober 2010

Til middag hos...

Ser I programmet 'Til middag hos'? Jeg har set en del af afsnittene og specielt 2 opskrifter er jeg faldet over. Begge er fra sangeren Nahiba (hende som også synger titelsangen), som lavede noget spændende mad.

Til forret serverede hun disse pirogger, som alle gæsterne roste til skyerne. De skal afprøves, men bliver nok til noget madpakke istedet for forret.


Og hendes dessert! Chokokunana... Banan+kokos+chokolade+mandler = drøm! Det SKAL jeg ihvertfald afprøve! Nøøøj det lyder lækkert!



Derudover faldt jeg over Camilla Ottesens appelsiner med makronflødeskum. Det lyder nemt og lækkert, så det bliver nok snart afprøvet..


Alle opskrifterne ligger på tv3's hjemmeside og kan findes her.

2 kommentarer:

  1. Det med appelsinerne har jeg afprøvet og det var et hit...Uhmmmm

    SvarSlet
  2. Uhm, så burde jeg nok prøve det her til juletid når det vrimler med appelsiner ;)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget