onsdag den 6. oktober 2010

Stegt torsk med kartofler og persillesovs

For nogle weekender siden drog Tommi på fisketur med hans far, svoger og ven samt en masse andre fremmede. De tog op et sted i Nord Jylland og sejlede ud og fangede et par torsk. Fisken kom direkte i fryseren dengang, men i går gik Tommi i krig med den.

Da jeg kom hjem stod dette klar til mig...


MUMS! Jeg var ellers bange for at han ville koge den, for det hader jeg nemlig! Men han har blot skåret den ud og stegt den på panden med salt og peber. Dertil fik vi kartofler fra mandag og persillesovs igen ;) Det smagte RIGTIG lækkert og jeg glæder mig allerede til næste gang!

Han brugte bl.a. denne video til at ordne fisken.

2 kommentarer:

  1. Det ser dejlig ud og hvor lyder det rigtig godt!
    Jeg er bare vild med fisk også med kartofler og persillesauce til.

    SvarSlet
  2. Mm, det er som om persillesovs kan redde alt ;)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget