lørdag den 16. oktober 2010

The Social Network known as Facebook!


Igår aftes inviteret Tommi mig på en spontan biograftur ind og se filmen bag om Facebook - The Social Network!

Vi er begge brugere af facebook og jeg er fascineret af at sådan en hjemmeside kan betyde så meget for mennesker. Uden Facebook var der mange fra folkeskole, gymnasiet osv. som jeg ikke ville have nogen kontakt til.

Selve filmen var rigtig god! Starten forstod jeg ikke så meget af da det var lidt nørdesnak, men hvor er det dog en utrolig film som virkelig beskriver hvordan en lille nørd fra Harvard får/stjæler en god idé og pludselig bliver millonær.

Jeg vil klart anbefale den! Tag ind og se den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget