fredag den 1. oktober 2010

Pakke fra Berlin

JEG ELSKER DET HER SWAP!!!
Har haft lidt en møg dag efter at have talt med SKAT om at jeg åbenbart får skattesmæk på 17.000 til foråret og jeg har kun 90 timer tilbage at arbejde i, inden jeg overskrider indkomstgrænsen for folk på SU. Great! Og skal arbejde hele weekenden, så på mandag er vi nede på 64 timer til resten af året!
Anyway. Så kommer posten da lige forbi med en pakke fra Berlin, som jeg slet ikke forventede kom før ca. d. 10/10! Swappen gik ud på at sende TO choko-bars på ca. 60 g.!
Well, hun er sku en skat! Hun har skrevet en seddel om at fordi jeg ikke har skrevet noget bestemt chokolade jeg kan lide (eller ikke lide), så har hun bare blandet en lille kasse til mig. THANK YOU!


Sød sød seddel :)

Jeg har sendt min pakke til Spanien og her i weekenden skal jeg sende en til Odense og en til Ålborg. Regner nemlig med at finde noget chokolade i Netto i weekenden mens jeg er på arbejde.
Min næste pakke skulle gerne komme fra Polen om nogle uger ;) Wee..

3 kommentarer:

  1. Sikke noget øv med det skattesmæk! :(

    Men dejligt med alt det chokolade, hvor har du meldt dig til det der swapping henne? :)

    God weekend
    Kh Trine.

    SvarSlet
  2. Sådan en swap kan virkelig rede en dårlig dag :) jeg fik en postsedel om en i dag :D

    SvarSlet
  3. Trine, det er inde på www.swap-bot.com :)
    Det er en sjov leg, men alligevel lidt dyr i porto.. Hi hi..

    Line, ja for pokker!! Uh, hvad hedder du derinde?

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget