tirsdag den 12. oktober 2010

Pakke fra Australien, tilbud og nye øreringe

Jeg troede egentlig at den sidste pakke i denne chokolade-swap ville komme fra Polen, men da den ankom igår var den fra Australien og indeholdte følgende


I går tog jeg med min mor ned over grænsen for at købe hundemad osv. Printede desuden lige tilbudsmailen fra Fleggaard så jeg kunne benytte mig af disse to super tilbud:


Så nu har vi shampoo og balsam til de næste 3 år, da der ikke var nogen begrænsning på dem. Hi hi..

Derudover faldt jeg over disse øreringe til 1 sølle Euro. Er de ikke søde? Min mor købte dem i lilla, så vi kan bytte lidt :)


Efter Tysklandsturen i går tog jeg ind til en veninde i Esbjerg og spiste aftensmad inden jeg skulle til personalemøde igen igen i Netto. Vi lavede tortillaer med kødfyld og salat :)
I dag skal jeg have læst samfundsfag og så på arbejde i eftermiddag/aften. Glæder mig til at se hvad Tommi bikser op med til aftensmad. God mandag!

5 kommentarer:

  1. Virkelig fine øreringe! :)

    Du er røget af min google reader blandt mange, aner ikke hvorfor - men nu er jeg tilmeldt igen.. Dumme google reader dims! Hehe..

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  4. Ja og især til prisen :)

    Hi hi, det teknik der kan man ikke altid lige kontrollere... Velkommen tilbage :) Og så endda med 3 helt ens kommentarer! He he

    SvarSlet
  5. Hehe tak! Ja der skete et ellera andet, og så stod det der tre gange ;)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget