torsdag den 7. oktober 2010

Oksemedaljoner med frisk spinatpasta og svampesauce


Menuen stod egentlig på risengrød idag, men jeg havde sådan lyst til kød, så jeg skyndte mig at tage en pakke oksemedaljoner op da jeg kom hjem fra studiegruppen.

Vi var lige et smut i ABC-lavpris og købe frisk pasta og champignon, så sådan ser aftensmaden ud idag.

Oksemedaljonerne er marineret i hvidløg fra pakken og blev blot stegt nogle minutter på grill-panden i lidt margarine til de var medium indeni.

Pastaen blev kogt al dente.

Og saucen blev lavet af 250 g. champignon som blev renset og tørret. Så kom de i en gryde og blev lysebrune uden fedtstof - drys med salt og peber og tilsæt en flaske (250 ml.) cremefine til madlavning. Lad det koge igennem og jævn det evt. hvis det er for tyndt.

Server!

2 kommentarer:

  1. lad være med at anbefale blandingsprodukter som cremefine, anbefal istedet lidt fløde, for ligesom at vise at du tager madlavning bare lidt seriøs

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonym

      Som du kan se er indlægget her 4 år gammel og jeg har ændret og udviklet mig en del siden.
      Men derudover vil jeg sige at jeg ikke ser problemer med at anbefale det. I min beskrivelse af bloggen skriver jeg "Her står den på alt fra det hjemmelavede til de nemme smutveje i hverdagen, hvor der bare ikke er timer nok", så mine læsere bliver ikke snydt på nogen måde.

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget