mandag den 18. oktober 2010

Nye sager til stuen

I fredags havde min søster og jeg et ærinde i Varde, som jeg først kan fortælle om sidst i november.. Men på tilbagevejen kørte vi forbi Elgiganten for at købe en ny computer til hende. Det blev en fin Dell.. Anyway, imens hun betalte gik jeg rundt i en afdeling med en masse nedsat og fandt disse to små lanterner til lys. 10 kr. pr. stk. så jeg købte to med hjem... Der er dog ikke rigtig nogen der tror på at de er købt i Elgiganten, hi hi..



Lørdag gik turen til Kolding for Tommi skulle i Harald Nyborg efter en pære og i Thansen efter et dæk til den påhængsvogn han fandt på genbrug for en måned siden. Jeg havde spottet en lampe i Ilva's katalog som jeg lige skulle se nærmere på.
Den er godt nok fra børneafdelingen, men den er rigtig fin og nu hænger den i vores stue :)

Den findes også i en mere pink/lilla-farve, men der satte Tommi altså foden i, for den var simpelthen for piget.. Hi hi. Så nu er den dyre halogenlampe skiftet ud med denne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget