lørdag den 16. oktober 2010

Nu det jul igen...

Lad mig være ærlig...

Det der med genbrug er virkelig ikke mig! Altså, forstå mig ret. Selve idéen er rigtig god, men jeg synes bare ikke at jeg nogensinde finder noget jeg synes om derinde - med undtagelse af en golfkølle til Tommi engang. Anyway igår fik min søster og jeg fordi Frelsens Hær i Esbjerg og jeg spottede noget julepynt i vinduet. Straks efter var jeg derinde og i færd med at tømme en hylde..

Hele denne bunke fik jeg for sølle 42 kr.! Jeg aftalte med den søde dame derinde at når hun på tirsdag sætte nyt julepynt op, så kommer jeg forbi igen! Glæder mig allerede...


I torsdags kom min søster og mor til aftensmad og menuen stod på flæskesteg med det sædvanlige tilbehør. Mums!



Ja ja, der er altså steg under rødkålen og sovsen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget