fredag den 29. oktober 2010

Lyserøde tomatsnegle

Jeg har i mange år samlet opskrifter fra diverse ugeblade og klistret dem i en stor bog sammen med søde billeder, citater, gode råd, osv. Fra tid til anden (hver uge) tager jeg den frem og bladre i den og som regel falder jeg over en overskrift som lyder lækker.

Igår opdagede jeg at jeg havde 2 liter Rynkeby tomatjuice i forrådskammeret og jeg ved af erfaring at jeg ikke kan lide smagen ren, så drikkes kan det ikke. Derfor søgte jeg opskrifter og på debatten fortalte nogle at de bruger det til tomatsuppe, i gryderetter og generelt som erstatning for flåede tomater. Men jeg står ikke lige og skal lave sådan noget mad, så i min bog fandt jeg denne opskrift på lyserøde snegle.



Den lyserøde dej deles i 12 (jeg ville gerne have dem større end i opskriften), og rulles til snegle.

Dette er ikke en del af opskriften, men jeg penslede dem og smed revetost og pizzakrydderi ovenpå inden ovnen.


Efter ovnen så de så søde ud.. Ikke særlig lyserøde desværre..


Men de smager skønt! ;)


Opskriften bliver gemt, da de er rigtig gode!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget