torsdag den 28. oktober 2010

Jordbær/banan/blåbær-køkken....

Her til morgen havde vi et lille uheld herhjemme... Min morgensmoothie blev ikke lige som forventet! Min elskede blender har ellers holdt fint i 5 år efterhånden, men da jeg løftede kanden op røg bunden af :(

Heldigvis har min Kenwood jo forudset det ske så da jeg fik den sidste år fulgte der en blender med, så den blev afprøvet for første gang..

Den virker fint, men jeg har nu alligevel føjet en ny blender til ønskesedlen i år :)
Nolge som kan anbefale nogle? :)

2 kommentarer:

  1. http://www.pricerunner.dk/pl/84-456320/Blendere/Philips-HR2094-00-Sammenlign-Priser

    Den her :) den er super god (og pæn!) jeg er så glad for min. de er rigtig effektiv, og de kunder jeg har anbefalet den har jeg kun fået gode tilbagemldinger tilbage fra :)

    SvarSlet
  2. Jeg har en fra OBH nordica, den er virkelig kraftig og god til isterninger og frossen frugt - er rigtig glad for den :)

    Det er denne: http://www.pricerunner.dk/pl/84-1151064/Blendere/OBH-Nordica-6654-Sammenlign-Priser

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget