onsdag den 29. september 2010

Pakke fra Spanien

Som jeg skrev for noget tid siden er jeg begyndt at swappe efter jeg så flere bloggere som gjorde det. Til nye læsere så er swap at man 'bytter' ting med en anden i verden.

Mange af de swaps der findes derinde vil dog ikke have newbies med, da de ikke er sikre på at de kan stole på dem, forståeligt nok og derfor kan det godt være lidt svært at komme igang for en ny som mig. Heldigvis var der en sød tysker som bor i Spanien der ville hjælpe mig. Hun arrangede to private swaps mellem os som omhandlede 5 theposer og noget chokolade. På den måde får jeg hurtigt nogle point og kommer igang!

Idag har jeg så allerede modtaget pakken fra Josien.

Blandt the-brevene er der bl.a. en med jordbær/vanilie, som jeg glæder mig helt vildt til at smage!

Jeg må hellere få sendt min afsted også. Den indeholder indtil videre dette, men jeg skal lige forbi Kvickly og købe en chokoladebar mere :)


Tommi og jeg var ellers kørt sammen idag for at spare diesel, selvom jeg skulle møde 1½ time senere end ham! Men i den tid lavede jeg bare samfundsfag på skolen. Vi fik dog så tidligt fri at jeg simpelthen ikke gad sidde og vente 4 timer på ham. Så jeg er lige kørt hjem for at lufte Buddy osv. så vi kan smutte ud i storcenteret sammen når jeg så kører ind for at hente ham igen senere :)

Aftensmaden skulle være nemt, så jeg fandt nogle fyldte pandekager i fryseren - klar til at sætte i ovnen. En rest fra sidst vi fik det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget