torsdag den 16. september 2010

Og det sker bare aldrig for mig...

Og nej, jeg beder ikke om at vinde i Lotto eller noget lignende som ville være total urealistisk - men lækkert.
Næ nej, det eneste jeg beder om er en sygdom. Jep, you heard me, en sygdom!

For har I læst om 'stakkels' Kay Russel fra USA? Hun lider af nemlig af en sygdom som gør at da hun vågnede efter en lur havde hun fået en fransk accent istedet for hendes normale engelske.

Og her kommer mit spørgsmål så. HVORFOR skete det ikke for mig inden fransk eksamen på gymnasiet? Eller til tysk for den sags skyld...

Og findes der en 'samfundsfaglig' accent, så er jeg gladelig modtager af den inden min eksamen her i december!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget