mandag den 20. september 2010

Jep, så er det mandag igen...

Kender I de dage hvor man slet ikke får lavet noget?

Jeg har afsat dagen til at lave samfundsfagsopgave, men på nuværende tidspunkt er jeg ikke kommet meget længere end i går. Hovedet kan simpelthen ikke fungere og jeg har nu læst spørgsmålet mindst 40 gange og virkelig UDDYBET det og læst det højt for mig selv. Men ak nej. Just one of those days.

Jeg har dog lavet en aftale med mig selv om at jeg skal have lavet det her spørgsmål færdig inden Tommi kommer fra arbejde!

Aftensmaden står i dag på kyllingefrikadeller med ovnbagte rødbeder, kartofler og bearnaise til manden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget