tirsdag den 28. september 2010

Ja ja ja ja....

Lidt for kort - lidt for træls weekend...

Nu er det til gengæld hverdag igen og næste weekend skal jeg arbejde hele weekenden.

Anyway...

Vidste I at man kan downloade alle Karolines Kogebøger på nettet? Jeg mener dem allesammen - også dem som jeg ikke anede var udkommet! I finder dem her..

Igår afprøvede jeg en opskrift på noget kødsauce med kalvestrimler og soja-sauce i, men det var simpelthen så forfærdeligt at jeg hverken tog billeder eller vil skrive opskriften herind. Den originale kan I dog finde her. Føj føj...

I aften står den derimod på hjemmelavet kyllingekebab i wraps med stegte grøntsager, som jeg håber bliver en bedre succes.

Jeg smider nogle billeder herind senere fra i fredags hvor Tommi inviterede mig ud og spise, men uden at fortælle mig hvorhenne. Er I klar over hvor svært det er at klæde sig på når man ikke ved om det er McDonalds, Bone's eller noget finere? Efter en lille køretur endte vi på Hodde Kro, som jo er kendt for deres specialret: Elefantøre - og når jeg smider et billede herind af Elefantøret, så forstår I pludselig hvorfor det hedder det..

4 kommentarer:

  1. Tak for tippet om kogebøgerne, har netop downloaded dem alle sammen og vil da give tippet videre på min blog :) Holder mig dog lige væk fra den ret du omtaler ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg ELSKER Karolines Kogebøger, men har kun selv 3 af dem derhjemme i bog-form, som jeg har fået af min mor (dem som hun havde to af, hi hi).
    Ja, føj føj, soja er dælme for ulækkert! Til gengæld var kyllingekebaben igår møg lækker!

    SvarSlet
  3. Uh, lækkert med de rigtige bøger. Jeg har også planer om at ønske mig dem :) Men indtil da er det jo lækkert med gratis udgaver! Arj det lyder ikke så rart med soja :/ Men kyllingekebab derimod lyder yummi!

    SvarSlet
  4. Nemlig. Jeg har en idé om at 'mine børn' (når de altså engang skal komme/fødes) skal kunne opleve dem, you know? Jeg er faktisk ret meget købe-til-børn-skruk for tiden. Min svigerinde fødte i juli og siden da har jeg kun tænkt på at investere i mine børns fremtid. Altså bøger på bibliotekets bogsalg - f.eks. Plet, den der gule hund, for han findes nok ikke om 10 år. Og de gode gamle julebøger og andre børnebøger generelt :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget