tirsdag den 14. september 2010

I'm a swapper..

Nu har jeg efterhånden læst om flere bloggere der 'swapper' og så skal jeg dælme også prøve det.

Derfor har jeg nu meldt mig til min første swap, som er at sende to typiske danske chokoladebars til to modtagere rundt i verden (altså to bars til hver af dem), og så er planen at jeg gerne skulle modtage tilsvarende :)

Jeg glæder mig allerede helt vildt, da jeg ELSKER at få pakker og selvfølgelig at sende til andre. Er der nogle af mine læsere som swapper? :)

5 kommentarer:

  1. det er simpelthen så hyggeligt at swappe :)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig godt nok også til at komme igang med det :) Uhh, har allerede tænkt over hvad jeg skal købe :D

    SvarSlet
  3. Og hvor henvender man sig så for at blive swapper? :)
    Det lyder nemlig som en rigtig god idé!

    SvarSlet
  4. www.swap-bot.com

    Det lyder spændende og hvis du tjekker Linebinevaskemaskine's (puha, det var et langt ord...) blog og tjekker alle indlæg under ordet swap, så kan du se noget af det hun har sendt og det hun har modtaget :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget