torsdag den 30. september 2010

Heiberg og nem aftensmad

I Kvickly i går faldt jeg over denne flaske, som var sat ned til 10 kr., da den udgik. Jeg har kun hørt positivt om Heiberg-produkterne, så nu må jeg prøve denne hindbær/vanilie-sauce, som er velegnet til is, kage, frugt, saftevand, osv.


Som skrevet tog jeg så tilbage til Esbjerg i går eftermiddags for at hente Tommi. Hans bukser er efterhånden allesammen endt i arbejdstøjs-skuffen, da der er hul i dem eller de er alt for store. Så vi smuttede i storcenteret og fandt nogle nye i Marcus.

Jeg manglede jo stadig en lille chokoladeting til swappen til Spanien, så vi tog i Kvickly og fandt en guldkaramel-bar. Derudover fandt vi endnu et par bukser til ham og et fiiiint sæt undertøj til mig til 70,- for hele sættet!

Aftensmaden skulle være nem, så det blev nogle fyldte pandekager fra fryseren og pom. fritter fra Kvickly. Mums!

Nu er min samfundsfagsopgave afleveret - uh, 4 timer før deadline endda, så resten af dagen skal jeg have ryddet op og få luftet Buddy en god omgang, for jeg orker simpelthen ikke at tage hen og træne idag, da jeg er ret så træt..

God torsdag!

2 kommentarer:

  1. Hej. Jeg var også lige gået hen og blevet rigtig glad for Morten Heibergs dessertsovse,som jeg allerede havde overrasket gæster med i flere forskellige retter. Jeg havde derefter svært ved at finde dem i butikkerne. Fik så at vide hos firmaet, at Kvickly f.eks. havde dem. Købte nogle forskellige på en gang, som nu er brugt. Og hvad sker der så. Jo, der sker det, som der altid sker, når man har fundet noget, som man rigtig godt kan lide: Så udgår det af sortimentet. Nu må jeg så se om jeg kan finde det andetsteds. Hav en god torsdag.

    SvarSlet
  2. Jep, det kender jeg godt. Havde endelig fundet en creme til ansigtet som hverken var for fed eller tør, men hva så? Den udgår! Og mascaraen og kiksene (de der små Scottie-poser fra Netto, kan du huske dem? De var formet som spar, klør, ruder og hjerter og smagte af ost)!

    Ang. den her glæder jeg mig til at prøve det til en tung chokoladekage/brownie eller til vanilieis.. Jeg synes ikke jeg vil prøve det som saft når nu der ikke er så meget deri :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget