onsdag den 15. september 2010

Fine ting helt gratis

Min status på Facebook er pt. følgende:

At være hjemme hos de gamle er ligesom at være i IKEA - man kommer hjem
med en masse man ikke anede at man manglede!


For nøj jeg fik en masse gode sager med hjem igår. Bl.a. nogle fine skåle, et SMUKT sengetæppe i satin, lysestager og en masse sjove lys - her iblandt duftlys (yay!), bestik til campingvognen, to flasker Glögg, og en stor plakat fra TRYG, som min søster engang (vi taler omkring årtusindeskiftet) har bestilt hos dem. Sidstnævnte skal over i værkstedet og hænge, da den passer fint derover og er lidt retro allerede.

Dagen idag inden arbejde skal derfor bruges på at vaske af, hænge op, pudse, lave en dekoration og finde på noget nem aftensmad til Tommi, da jeg kommer sent hjem.

Jeg elsker simpelthen at rode rundt hjemme hos de gamle. De lider nemlig begge (okay, nok mest min mor) af det samme hamstre-gen som jeg har (Tommi har fundet på det, da jeg altid hamstre hvis jeg ser et godt tilbud, samt TIT kommer hjem med noget og forklarer det med "jamen hvis vi nu en dag skal ....".)

Orv, og nu titter solen frem :) Det bliver en dejlig dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget