onsdag den 1. september 2010

At gide vs. At skulle

Jeg SKAL have læst til mandag - men jeg GIDER ikke.

Har dog fundet et 'system' som gør det nemmere for mig at komme igennem 800 sider.
Hvert kapitel er delt op i mindre stykker med hver deres overskrift - hver af disse er ca. på 1-2 sider og hvert kapitel er nok på 30-40 sider. Derfor laver jeg det antal streger af de mindre dele i kapitlet og så kan jeg strege ud for næsten hver side - det giver overskud til liiiiige at læse lidt mere - og liiiige at strege en mere ud!

I dag mangler jeg stadig 214 sider inden jeg kan gå i seng. Der udover skal jeg i ABC-lavpris og handle, da vi skal ud til mine forlældre og have hot dogs i aften og de manglede lidt brød :)

Jeg skal også have ringet til motionscenteret i nabobyen og høre om jeg kan få en prøvetime i næste uge, yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget