fredag den 17. september 2010

År, efter-år, efter-år, efter-årrr...

For husker I ikke allesammen Brødrene Olsen med deres Melodi Grand Prix-vindersang?



Herhjemme er vi så småt ved at omstille os fra sommer til efterår.

Døren står ikke bare åben hele tiden så Buddy kan rende ud og ind som det passer ham.
Havemøblerne er allerede røget ind i deres vinterhi.
Hver gang vi slår græs taler vi om det som værende den sidste gang for i år.
Der er kommet handsker på når Buddy og jeg går morgentur
Forét er lagt klar til at komme i motorcykeltøjet - hvis vi da får kørt mere i år..
Madplanen indeholder suppe hver uge.
og vi har flere og flere stearinlys tændt om aftenen.


Haven bugner af fine ting lige pt. Så røde grene er røget i en vase på skænken og lidt æbler og bær kom ind for at pynte ved lysene på bordet..

Lysestagerne jeg fik med hjem fra min mor i tirsdags. Tommi har været så sød at pudse dem for mig og lysene fandt jeg ligeså i gildesalen hos de gamle. Prismærket sladre om at de er købt i 1988 :) Men de virker nu fint...


Som jeg har nævnt før holder det store bibliotek i Esbjerg dagligt bogsalg til 5,- pr. bog. For et par uger siden købte jeg novellesamlingen "Sådan rigtig jul" og i tirsdags fandt jeg endnu en novellesamling sammensat af samme forfatter. Tegningerne deri er skønne og de små historier bliver hyggelige til jul :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget