søndag den 1. august 2010

Verdens bedste undskyldning..

Ja, jeg ved det godt... Jeg har ikke været her meget på det seneste. Men over 45 timers arbejde + svoger kørte galt på motorvejen + sygdom er virkelig gode undskyldninger..

Og ja ja, det kan enhver jo rende og sige - men jeg har beviser!


MEGET arbejde - hver dag...


Svogers døde bil på den fynske motorvej!


Totalskadet + totalskadet trailer.. Og nej, bare rolig der skete intet med ham. Han kørte med en høj lukket trailer som vinden fik fat i og da den begyndte at slingre reagerede han ved at breme, som så resulterede i at bilen svingede en hel omgang, så den stod i forkert retning og ramte autoværnet i siden... Så torsdag aften hvor Tommi og jeg skulle tidligt i seng ringede svogeren og forklarede om hans situation, så vi skyndte os over og fik hentete ham, bilen og traileren med hjem på en lad-vogn med en lad-trailer...
Den aften sov vi først kl. 24 ca. og jeg skulle op kl. 6 næste morgen til 10 timers arbejde.. Om fredagen da jeg endelig havde fri tog jeg hjem og var helt død.. Svogeren boede herude torsdag aften til lørdag eftermiddag og da ingen af os gad til at lave mad bestilte vi bare pizza.. Men efter vi havde spist fik jeg det dårligt.. Virkelig dårligt.. Vi så den nye danske film Oldboys, men jeg lå under dyne i sofaen og frøs helt vild selvom jeg havde svedture... Jeg lå i sengen fra fredag aften kl. 21.30 til lørdag kl. 12 hvor jeg lige var oppe i bad og så i seng igen - og så først op igen ved 17-tiden.. Lørdag middag var min temperatur 39.2.... Men idag er feberen faldet, men jeg har det stadig elendigt, så har meldt mig syg fra arbejde for at blive frisk - det er så nr. 2 sygedag på 2½ år, så det er vist okay..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget