tirsdag den 24. august 2010

Sport Outlet Esbjerg

Eftersom mine sko ikke overlevede Samariakløften på Kreta måtte vi idag tage til Esbjerg og kigge på nogle nye.



Ude i Sport Outlet i Esbjerg Nord har de alle mærkevare fra 2. sortering samt gamle kollektioner dog til halv pris på ALT. Og eftersom vi ikke ligefrem går op i om vores løbe- og arbejdssko har dette års farver er det et super sted for os at handle. Sidste år købte vi også alt Tommi ski-udstyr derude til halv pris fordi det var sidste års farver..

Jeg kom idag hjem med disse Hummel arbejdssko til sølle 200,-


Og disse Adidas løbesko til 400,-. Tommi købte også et par Adidas til 400,-, eftersom hans New Balance løbesko også gik lidt i stykker gennem Samariakløften.



I eftermiddags havde vi endnu ikke fået frokost pga. Esbjergtur, så vi smuttede fordi ABC-lavpris i Holsted og købte ind til en gang frisk pasta med noget pande-løg-bacon-pølse noget. Kl. 17 kom der en fra Skive for at se på min golf, men det var vist ikke noget for hans kone så de kørte igen og ville melde tilbage..

Da vi havde købte chips+dip ind til aftenshygge valgte vi at kører en tur til Åstrup for at gå en tur i de nye sko.

Buddy nød at blive luftet lidt imellem regnbygerne...

Åen var steget et godt stykke allerede og naturen duftede af friskhed :)

3 kommentarer:

  1. Ikke dårligt med nye sko! For 4 år siden gik vi også igennem Samariakløften, og jeg kunne nærmest ikke gå 3 dage efter! Av! Men vi har de mest fantastiske billeder derfra. Men ikke sjovt at gå turen :) Håbet ellers I havde en god ferie.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Nix, nye sko er altid lækre :)
    Årh ja, jeg vraltede også dagen efter og trapper var en torturmaskine... Men til næste gang (som om...) ved jeg da at jeg skal strække ud istedet for at grine af de ældre som står og gør det..

    SvarSlet
  3. ha ha. Vi havde også fået at vide, vi skulle bade længe bagefter gå turen, men der var nogle vilde bølger den dag, så vi brugte endnu flere krafter på at holde os oven vande, så det blev det vist kun værre af... Altså!:)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget