mandag den 2. august 2010

Risotto, syg mand og drømmen om et par sko...

Nu er det så Tommis tur til at være syg.. Puha, hvor kan mænd dog klynke... Men nyder nu også lidt at passe på ham :)

Jeg har blot været på arbejde idag og kom sent hjem, så aftensmaden bestod af noget hurtigt risotto med tomat og pølsestykker i, mums!


Jeg har desværre ikke mere at skrive om idag, men gud hvor jeg dog ønsker mig de der støvletter fra H&M i brune - og især når nu jeg kan se at flere af dem jeg læser med hos har bestilt dem, damn.. Men jeg tør simpelthen ikke bestille sko over nettet, da jeg svinger ret meget i størrelser. Desuden skal jeg i forvejen sende to ting retur fra min H&M-pakke fordi de er er for store. Så det er både træls og fedt - you know?

5 kommentarer:

  1. Ja ik? Men tør ikke købe dem over nettet - gider ikke sende retur. Har de dem i de fysiske butikker?

    SvarSlet
  2. Jeg har selv købt dem over bladet og venter på dem og håber det er den rigtige størrelse!
    Jeg har ikke set dem nogen steder i butikkerne. Har selv været i omkring 4 butikker.

    SvarSlet
  3. Hmm, møg.. Jamen kan du så ikke skrive når du har modtaget dem om de er store eller små i størrelsen? For jeg MÅ eje dem...

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget