tirsdag den 31. august 2010

Læsehest...

Jeg har netop opdaget at jeg skal have læst 3 hele (tykke) bøger til på mandag, så jeg har ikke rigtig noget klogt at sige i dag :) Målene for dagen er en udfordring og jeg glæder mig:
læse min. 40 % af det til mandag
gå lang tur med Buddy
Zumba i 1½ time i aften - første gang ;)
vaske op og ordne smårengøring herhjemme

Tommi spiser i aften hos hans bror i Christiansfeld og jeg skal vist prøve det der Zumba, som endelig er kommet helt herud på landet.

I går stod aftensmaden på hønsekødssuppe med blandede boller (he he) og skinke/purløgsbrød til. Det var rigtig lækkert, men vi fik det fordi jeg er ret så snottet og orkede ikke rigtig andet :)

God tirsdag til jer derude :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget