torsdag den 12. august 2010

Lækkert bagværk og gåtur ved stranden..

Hold da op hvor har Buddy og jeg været aktive - og klokken er kun 13.30 :)

Vi stod op sammen med Tommi kl. 7 og gik ellers igang med at bage chokolademuffins, æblemuffins og gulerodsbrud (opskrifter kommer senere). Derefter kørte vi til Esbjerg og afleverede muffins og madpakke på Tommis arbejde, da han går på ferie idag. Så forbi Føtex og bytte nogle shorts (100,- til mig). Derefter forbi Netto og aflevere sodavand til min chef da jeg var nede over grænsen igår samt aflevere muffins til dem, da jeg også går på ferie nu.. Og sidst men ikke mindst kørte vi ud til stranden og gik en lang tur!

Lidt billeder fra vores formiddag...














Hold da op der var fyldt med turister derude. Mest sjællændere sjovt nok :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget