fredag den 27. august 2010

Klar parat....

Tommi er ude og kører lastbil og jeg er herhjemme, nyder det sidste af ferien og laver huslige gøremål, såsom;
vasker tøj
vasker op
rydder op
laver nyt farvetema på badeværelset
finder årsager til mærkelig lugte og smider den lugtende ting ud (rekorderlig der var sprunget ude i bryggerset...)
får styr på alle de nye bøger til 6. semester
osv osv osv...

I går var vi om formiddagen inde og se vores venners nye baby - nuuuuurh. Inden da var vi lige et smut i ØnskeBørn efter en lille ting og nu tror I sikkert at jeg vil skrive om hvordan mine æggestokke eksploderede og jeg var klar til at stjæle det første barn jeg så - men nix du. Lige omvendt! Fuuuuuuuuck det er dyrt mayn! Jeg er ellers ikke hverken nærig eller pede med pengene, men 7000,- for den grimmeste barnevogn, flere tusinde for autostol, for slet ikke at tale om tøjet, legetøjet, osv. Og hvad med bleer?
Måske vi skal begynde at spare lidt op til børn, bryllup og alt det der - men igen, det ligger så langt ude i fremtiden (ligesom pension) at det virker latterligt at spare op allerede..

Anyway, efter babyvisit kørte vi til Århus for at besøge en af vores venner som ligger på camping deroppe. Godt nok er det ikke frivilligt eller hyggeligt, eller noget som helst, men han modtog os ikke i joggingtøj og han havde både en computer og kaffemaskine, så mon ikke han klare en lille måned mere? :)

Baghistorien er at han kom ind på drømmestudiet her midt i august, men kunne først flytte ind på noget kollegie d. 1/10. Så istedet for at pendle Esbjerg-Århus 2 gange dagligt har han lånt vores fælles campingvogn, som nogle måske husker, og ligger på en campingplads lidt udenfor Århus.

Surprise surprise var campingpladsen kun et stenkast fra IKEA, så der måtte vi selvfølgelig lige ind. Det blev nu ikke til meget - en grilltang til campisten, lidt bademåtter, håndklæder, lagner og puder herhjem til og en softice til os hver..

Aftensmaden bliver vist millionbøf med kartoffelmos :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget