tirsdag den 3. august 2010

Jeg redder dyr - gør du?

Som jeg tidligere har skrevet herinde har jeg virkelig noget imod dyremishandling og folk som er ligeglade med dyr. Sådan har mange andre det nok også, men mit kommer til udtryk i to ting:

  1. WSPA-reklamerne. JEG HADER DEM! Stortuder HVER gang jeg når at se en ...
  2. Når vi i Netto skal smide kød ud som er for gammelt og ikke er blevet solgt. Fedt nok, så blev de 10 laks, den ko, de grise og de høns der lige slagtet for hvad? INGEN VERDENS NYTTE!?

Derfor blev jeg netop glad i dag, da jeg helt uden at vide det donorede 80 kr. til dyrenes beskyttelse. Jeg var inde og shoppe svendegave til min svoger til weekenden (for de der skide cow parade køer har de jo ikke allesammen af herovre - nej, men så fordel dog lidt, så imerco har gruppe A, Bahne har gruppe B, osv...)!

Inden betalingen skulle man vælge et velgørenhedsformål ud af ca 10/12 stykker. Jeg tog selvfølgelig dyrenes beskyttelse og vupti, så havde man doneret momsen af de købte varer til det. Det giver sku en god følelse indeni...


Nu køber jeg bare at gaven når at komme inden lørdag hvor vi skal fejre ham...

2 kommentarer:

  1. Jeg hader også wspa reklamer, det gør ondt helt ind i hjertet så jeg slår væk så snart de kommer...

    Og super hjemmeside du har fundet der, har allerede gemt linket så jeg har det næste gange jeg skal shoppe en gave

    SvarSlet
  2. Ja gør det, for det er da en fin tanke at give momsen til noget fornuftigt. Selvom man jo aldrig rigtig ved hvor mange af de penge man donere rent faktisk kommer frem til dem som har brug for det..

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget