mandag den 30. august 2010

Jeg begynder så småt....

at gøre mig klar til at starte i skole og på arbejde igen.. I går fik jeg bagt en masse, nemlig
burgerboller
frøsnappere med pikantost
fastelavnsboller med creme
kanelsnegle
marmeladesnegle
muffins
skinkeboller med purløg
calzoner med kødsovs
og cookies
- som dog mislykkedes...
Så fryseren er fyldt godt op og jeg er klar til skolen og arbejdet igen.

Aftenskaffe i går hos de gamle ;)


VW træf på Fyn i weekenden...


Buddy leger med hans kammerater. Utrolig så tosset det er når to hanhunde skal lege sammen. Den første halve time går med at overgå den anden i at pisse det samme sted, selvom der ikke kommer noget ud de sidste 15 gange de løfter benet... Derefter går legen bare ud på at æde den anden...


Til VW-træf på Fyn holdte vi pause omme bag i vores nye bil (en Sharan), som faktisk kan bruges som campingvogn ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg er dybt imponeret...
    Hold da op hvor er du flittig, og sikke mange skønne opskrifter du har fået klemt ind i farten...
    Den der lyseblå WV bus, er det jeres? For den er jo vild fantastisk.....
    Knus Irene

    SvarSlet
  2. Hi hi, nej, det er det desværre ikke - synes bare den er så fin at den skulle vises frem ;)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget