onsdag den 11. august 2010

The end is near..

Herunder ses min første EGEN bil.

En fin VW Golf 2 TD KAT, som jeg købte af min far for 3½ år siden..

Siden da har Tommi lavet en masse gejl ved den...


Bl.a. sådan at man kan starte bilen på en fjernbetjening, hvilket var super praktisk da jeg arbejde nathold på en småkagefabrik i vintermånederne - for så var min bil varm og fri for is når jeg havde klædt om fordi jeg lige havde trykket inden jeg gik i omklædningsrummet.


Nu er det så på tide at skille sig af med den, da jeg kører mere i vores hvid-plade bil og Tommi har netop købt en større bil..


Jeg har netop oprettet salgsannoncen på bilgalleri og sidder lidt og tuder over billederne jeg ser på..


Det er gode minder og jeg elsker den bil. Derfor har jeg også nægtet at sælge den til nogen af vores venner, da jeg ikke vil kunne klare at se dem ødelægge den..


Mangler nogle i blogland en dejlig økonomisk bil for så kan I da give dem linket herunder...



http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1062274

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget