mandag den 23. august 2010

Amo bagebog 3 - året rundt..

Imorges kl. 9 var jeg i Bilka med min mor. Hun skulle have nogle gardiner på tilbud og jeg havde set at den nyeste AMO bagebog var udkommet - og da jeg er STOR fan af de to andre og snart har afprøvet alt i dem, skulle jeg selvfølgelig også have den nyeste..


Hvorimod de to første mest (kun) har været kager og lidt brød er denne lidt mere spændende, da den indeholder opskrifter på f.eks. indbagt mørbrad og noget postej..

Men efter en hurtig gennemlæsning (bagfra) er følgende opskrifter skrevet på to-do-listen for nær fremtid:

  • Søde overraskelser med tyrkisk peber
  • Sprøde knækbrød
  • Marcipanlinser - nogle med citruscreme
  • Mandelkage med Sharon/kakifrugt
  • Rødbedebrød
  • Små kartoffelbrød
  • Pandekager med kylling og squash
  • Efterårsroulade
  • Blommekage med mandelfyld
  • Skinkebrød
  • Baconfingre
  • Frøsnappere - nogle med remonce, men flest med pikantost - ligesom dem fra Århus...
  • Calzone med kylling og spinat
  • Hvidløgsbrød
  • Majkage og Majboller
  • Påskepie med kylling og champignon
  • Gulerodsboller

Uhm, bliver helt sulten ved tanken om alt det lækre der skal laves, på trods af at jeg er stopmæt efter et par skiver kartoffelbrød med varm leverpostej, mums!

9 kommentarer:

  1. Jeg elsker deres bøger, jeg må også ha fingrene i denne da! Er prisen altid 30 kr? :)

    Og i øvrigt en masse lækkert du har købt på Kreta, wish it was me!

    SvarSlet
  2. Det tror jeg den er ja. Har aldrig set dem dyrere ihvertfald. Nogle gange har Fakta og Netto dem til 20,-.
    Ja, der kom lidt godt med hjem, så glæder mig til at få det afprøvet..

    SvarSlet
  3. Ej må da bare lige i bilka imorgen! Den mangler jeg dælme, også er det lige til at overkomme 29,-! :)

    Smil Lise
    http://aalborgpigen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hi hi, ja, kom afsted efter den. Der er godt nok mange anderledes og lækre opskrifter i den, så glæder mig til at komme igang :)

    SvarSlet
  5. Wuargh - det er godt nyt! Jeg vidste ikke, de kom med en ny bog, men jeg har de to andre, og de er gode! Tak for tippet :-)

    SvarSlet
  6. Det var skam så lidt :) Nogle gange kan det godt betale sig at kigge nøje efter i reklamerne :D

    SvarSlet
  7. Kan man købe dem på nettet for de var udsoldt i butikkerne og ville gerne købe dem alle 3 til min mor i fødselsdags gave. øv øv

    SvarSlet
  8. Jeg har for nylig set dem i både fakta, føtex og bilka. Har du været alle de steder? Generelt har de været til salg i alle butikker som sælger AMO-produkter på fastvarer-hylderne. Jeg har ikke set dem på nettet. Men 1'erne mener jeg at man kan hente på amo's hjemmeside Ihvertfald det meste af den. Der kan man også hente Bolle-bogen fra Amo :)

    SvarSlet
  9. Jep, har lige tjekket føtex-reklamen for denne uge. De har alle tre til 29,- pr. stk.
    Se reklamen her, side 92: http://viewer.zmags.com/publication/ed4ff6ae#/ed4ff6ae/92

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget