fredag den 23. juli 2010

SPÆR MIT DANKORT!

I går aftes opdagede jeg siden Nelly.com - eller dvs. Jeg har jo set reklame for den utallige gange på TV3, men i går var jeg rent faktisk inde på siden og kigge lidt.. And guess what..

De har udsalg..

OG fri fragt...

Stribet top: 64 kr. Sort top: 49 kr. Leggins med kyssemunde: 19 kr.


Stribet top: 49. Sort strik: 74 kr. Madonna t-shirt:

Derudover røg der også 3 stk. g-strenge med for 35 kr. + en sort body for 79 kr. + en rosa lang top/kjole til 99 kr.
Hvis bare jeg turde købe sko over nettet, så havde jeg fyldt endnu mere i kurven.
Jeg fandt desuden en rabatkode som gav mig minus 50 kr. på det totale køb, så det var jo super ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget