tirsdag den 27. juli 2010

Pølsehorn a la mit køleskab...

Jeg købte nogle billige pølser med hjem igår fra arbejde og ville bage pølsehorn, så der var lidt godt til madpakken eftersom jeg arbejder 57 timer i denne uge :/ På trods af træthed tog jeg mig sammen og bagte 24 pølsehorn og 2 store boller til Tommis madpakke.


Jeg gik ud fra opskriften i AMO-bogen, men havde så meget i køleskabet som skulle bruges, så dejen indeholder både gulerod, fromage frais, 5-korns blandning, knækkede rugkerne og havregryn..


Uhmm... Jeg havde læst i et Familie Journalen at penslingen bliver god hvis man kun bruger æggeblommen og blander med lidt fløde. Jeg havde kun madlavningsfløde, men det fungere også fint..


15 af pølsehornen er smidt i fryseren sammen med en masse hindbær, som jeg plukkede nede på marken igår. Jeg måtte hellere få det gjort inden alle fuglene åd dem..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget