torsdag den 22. juli 2010

"Ny" baggrund...

Jeg fandt min gamle baggrund derinde og har nu fornyet den - tror jeg nok. Det får vi af se imorgen ellers :)

Torsdagen står i SLAP AF - stemning og skal bare nydes. Tommi er på arbejde og derefter kommer han lige hjem og bader hvorefter han smutter til fødselsdag hos hans far nye kone. Buddy og jeg er derfor alene hjemme og aftensmaden kommer til at bestå af økologisk Tortelini med skinkefyld - nogle som jeg købte billigt i Netto grundet kort dato.

I aften tror jeg at Buddy og jeg skal afprøve det nye fjernsyn i soveværelset. Det har nemlig USB, så jeg vil prøve at tage en film og ligge på USB og se om den bare kan afspille. Tror vi skal se Bride Wars med bl.a. Kate Hudson og Anne Hathaway - en rigtig tøsefilm, som Tommi nok helst vil undgå at se! He he..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget