onsdag den 14. juli 2010

Mig - en morder...

Nej, det er ikke titlen på en bog eller en film eller noget andet fiktivt. Det er nemlig den rå virkelighed og jeg burde skrive det på mit CV (eller i det mindste på facebook) - men jeg er flov.... Jeg bliver dog nød til at komme ud med det, da det nager min samvittighed.

I går eftermiddags, på vej til arbejde, kører jeg ude på landevejen. Kører liiidt hurtigere end tilladt (vi taler ca. 100 hvor grænsen er 80, men min bil er gammel og viser for meget, så det gælder ikke helt), men der er ingen andre biler i sigte fremadrettet.. Bedst som jeg kører og hører Globus Guld (jep, gammelmandsradio, I know!) kommer der en fugl flyvende ind foran bilen - rammer fronten og falder ned på vejen!

Død...

Jeg satte farten ned - for ville gå tilbage og se om den var død, men et stykke bagud kommer der en bil og han (ja, selvfølgelig en mand der er ukoncentreret, tsk!) ser den ikke og kører over den. Så var den ihvertfald død!

Jeg tudede lidt....

En veninde fik overbevidst mig om at fuglen var en selvmordsfugl og har det bedre der hvor den er nu! Så måske jeg ikke skal have det dårligt...

Nu er det ude af verden og jeg føler mig lettet :) Kære Gud, tag dig godt af fuglen deroppe i himmelen! Amen..

Og til den klamme læser - NEJ jeg tog ikke lige et billede af den til min blog - men I kan se et billede af desserten fra igår ude ved min mor. Jordbær med is!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget