mandag den 12. juli 2010

Lynafleder...?

Jeg har haft en arbejdsweekend, så jeg har ikke noget spændende at fortælle fra weekenden. Ikke udover at jeg er ret gal på ham (for det var helt klar en ham) der fandt på at Nettos arbejdstrøjer skal være sorte! Puha - jeg har svedt som en lille pony hele weekenden pga. varmen og travlhed. Der var åbenbart ret mange som er kørt på ferie i weekenden og så skulle de lige tankes op i Netto.. Der tegnede sig hurtigt et mønster af 'kør-selv-på-ferie-familiers' indkøb:
Aktivitetsbøger/malebøger/billige tegnefilm/tusser
Sodavand/alm. vand
Rugbrød/hvid brød
Leverpostej på dåse/makrel i tomat/skiveskåret ost/andre mindre pakker pålæg
Slik
Frugt

Derudover var der jo også lige 'last-minute'-kunderne, som bare købte solcreme i læssevis og myggespray..

I går nåede jeg slet ikke at holde frokostpause, så fra 7-19.15 havde min mave kun 1 stk. rugbrød med pikantost og 4 jordbær at gøre godt med.. Sjovt nok var jeg heller ikke DØDsulten da jeg kom hjem, så vi besluttede at lave noget kyllingesalat


Salat, agurk, ananas, kogte nye kartofler, pasta, æg, kyllingefilet og karry-dressing :)

Her til morgen vågnede vi før tid pga. vejret. Det regnede, tornede og lynede ret så kraftigt - og gør det stadig.. Så da Tommi var kørt afsted begav Buddy og jeg os ud i regnen. Jeg var iført mit babyblå kropskondom str. 14 år (ja ja, har ikke lige fået købt nyt regntøj siden dengang og det holder jo stadig!) og Tommis JAK-støvler der er 7 numre for store! Virkelig et kønt syn..

Tommi ville være sød og havde hentede en paraply til mig (på trods af jeg var pakket helt ind), men da vi begyndte at gå overvejede jeg om nu paraplyen lokkede eller afledte lynet. Jeg gik en smule i panik og valgte derfor at kaste paraplyen ud på en mark vi gik forbi - for tænk nu hvis lynet ramte mig!? Jeg har prøvet at få stød og jeg har hørt at lynet er lidt hårdere end almindeligt Elefant-hegn.....

På tilbagevejen var jeg dog lidt trist over at miste den paraply, da den faktisk er god - så vi gik ud i havren (eller er det hvede? Rug måske? Pas!) og hentede den med hjem :)

2 kommentarer:

  1. Hehe det lyder som det har været noget af et kønt syn at se jer gå tur her til morgen :)

    SvarSlet
  2. Hi hi, jeg er ret glad for at jeg ikke mødte nogle naboer på turen. Til gengæld er jeg ret stolt over mit kast med paraplyen! Måske jeg er den nye Joakim B. Olsen?

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget