tirsdag den 6. juli 2010

Turen går til


Jeg er ved at være godt træt af følgende samtale:

Andre: "Nå, skal I så på ferie i år?"
Mig/Tommi: "Ja, det skal vi sidst på sommeren"
"Ej, hvor lækkert, hvor skal I så hen?"
"Tja, vi tager en afbudsrejse, så det ved vi ikke endnu..."
"Øhm, nå..."
"Ja, der skal bare være varmt, strand og shopping"
"Jamen har I ikke nogle lande i tankerne?"
"Næææ, ikke rigtig...."

Og så kigger folk gerne lidt mærkeligt.. Men hel ærlig - vi er ligeglade. Bare vi er sammen og der er varmt... Vi har nu været sammen i over 4 år og har aldrig været på ferie sammen - for nej, en overnatning på Fanø i svigermekanikkens sommerhus gælder ikke!
Så jeg kigger lidt på diverse afbudsrejser og drømmer lidt om Kreta, Grækenland, Tyrkiet, Bulgarien, Tunesien eller hvor der nu lige er plads til os..

2 kommentarer:

  1. Grækenland kan helt klart anbefales!!

    Tak for award'en forresten! Jeg skal nok lege med, men har bare lidt (for) meget om ørerne disse dage, grr... Men får kikket på det :)

    SvarSlet
  2. Jeg tror vi begge mest hælder til Tunesien lige pt :) Men har hørt meget godt om Grækenland fra andre også. Det må blive en anden gang..

    Uh, nu må du ikke stresse :) Så tag lige 10 minutter en dag og leg med istedet.. Hi hi

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget