mandag den 12. juli 2010

Hvilken øl foretrækker dræbersnegle?

Valget stod mellem Slots, Slots Classic eller Wiibroe.. Det endte med sidstnævnte...
Men jeg tror sku mine snegle er kræsne for det virker slet ikke.

Jeg har nu ellers været kreativ synes jeg selv. Jeg tog en lav plastboks, fyldte den med overnævnte øl og satte en stofserviet ovenpå med en elastik rundt om. Jeg placerede den liiiiige mellem 5 (FEM!) snegle, men INGEN af dem overhovedet kiggede på det!

Så nu sidder jeg her og googler rundt for at finde en bedre løsning, for væk, det skal de sku - NU! Nogle forslag?

EDIT: Via google er jeg kommet frem til følgende forslag:
  • Anskaf en and - de æder dem..
  • Hak den midt over
  • Hæld kogende vand over dem
  • Kemisk bekæmpelse
  • Indsaml snegleæggene og dræb dem
  • Læg salt ud i haven

Hmm, hælder nok mest til den første - så skal Tommi og Buddy bare overtales ;) He he...

2 kommentarer:

  1. Det kan være de kun er til carlsberg eller tuborg ;) jeg har hørt at man skal hælde salt direkte på dem, jeg har ikke selv prøvet det da jeg heldigvis ikke har haft besøg af nogle

    SvarSlet
  2. Vi har ordnet det.. Smed en halv pakke gær ned i øllen og nu er det en ren killer-machine :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget