torsdag den 1. juli 2010

Hurtigere end lynet...

Herhjemme har vi INGEN billeder stående fremme..


.... fordi vi ikke har nogle!


Så igår skulle det ændres - jeg fandt et par stykker (190) på computeren i kategorien 'billeder som jeg ville blive ked af at miste hvis nu computeren skulle gå i stykker'...

Jeg havde modtaget denne mail fra fotogo.dk


og 0,85 kr. pr. billede er godt nok billigt. Det var rigtig nemt at bestille dem og bestillingen blev afsendt kl. 11.32! Jeg bestilte 190 billeder for den nette sum af 200,50 kr. inkl. fragt! Jeg valgte at få dem sendt med GLS for 39,- istedet postdanmark til 69,-. Der stod godt nok at det ville gå hurtigere med PostDK, men det hastede jo ikke tænkte jeg.

Her til morgen kl. 7.05 da vi spiser morgenmad kommer en GLS-bil ind i indkørslen. Vi regnede med at det bare var nogle dæk som Tommi havde bestilt - og ganske rigtigt - 5 dæk ankom.

Da han er kørt igen kommer Tommi ind med en stor kuvert og jeg regner med at det bare er fakturaen - men nej nej - her er alle mine billeder! WOW!

Det er længe siden (vi taler ca 7 år siden) jeg sidst har fået 'fremkaldt' billeder og det var helt mærkeligt at sidde og se på dem - men fine det er de (dog er et par stykker blevet beskåret på en dum måde, så det skal jeg ind og rette, men det er okay..)! Nu skal jeg bare have fundet en masse rammer så vores hjem kan gøres lidt mere personligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget