tirsdag den 13. juli 2010

Forberedt mig? Never!

HVORNÅR LÆRER JEG AT SE LIDT FREM I TIDEN??

Her de sidste par uger har jeg kun haft TUNESIEN i hovedet - men har jeg mon overvejet om man skulle vaccineres for at må rejse dertil? At man skal vaccineres EN MÅNED før? Fucking fuck fuck...

Min læge har da valgt at have ferie - så har ringet til Tommis læge og alt deres EDB var nede, så jeg måtte ringe igen imorgen - grrrr.....

Og jeg skal have fornyet min stivkrampe også! Flot! Maj-Britt + nåle? Baaaaad combo...

Maj-Britt + blod? Even worse..

1. biologitime i 1.g på sprit ny skole, i sprit ny klasse:
Klassen ser film om hvordan alt det der inde i menneskerne foregår og efter 10 minutter besvimer Maj-Britt og vælter ned fra skolen... Vågner op på rektors kontor med en juicebrik for munden - great! Held og lykke med at stikke mig, doktor!

Kan man egentlig føde, når man er besvimet?

3 kommentarer:

  1. Hvor må det være træls, at have det sådan!
    Jeg kan bare ikke tåle at se mit eget blod altså ved en operation :)
    Held og lykke med stikket!

    SvarSlet
  2. Hi hi, ret træls ja..

    Jeg undgår vist stikket for denne gang. Man skal have hepatitis-stikket mindst en måned inden afrejse, så det når vi ikke. Derfor er vi begyndt at se på rejser til Grækenland/Bulgarien og andre EU-lande.. :)

    SvarSlet
  3. Bare rolig, du er ikke den eneste, der har det sådan med nåle. Min lillesøster har præsteret at besvime af det fordi hun skulle have en splint ud af foden.

    Jeg selv var lige nede ved lægen i torsdags, for at blive vaccineret (stivkrampe og hepatitis A), da vi skal til Tyrkiet meget snart. Jeg plejer normalt ikke at få det dårligt, men det gjorde jeg her. Da jeg stod og skulle betale regningen sortnet det fuldstændig for mine øjne, og sygeplejersken sagde at jeg meget hurtigt skulle ned at ligge. Ordret sagde hun "Skynd dig, vi kan ikke have at du ligger nede på gulvet lige om lidt"... Nå, men jeg overlevede det da :D

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget