søndag den 25. juli 2010

Enghave Dyre- og Naturpark

Dagen idag er brugt i Enghave Dyre- og Naturpark i Surhave ved Brørup/Vejen, hvilket bestemt er et besøg værd hvis man kommer forbi..

Kamelen Hank som man kan sidde på :)

Mig på deres svævebane, som vi skyndte os at lege på imens alle børnene var henne ved Hank..

Lille ged :)

Mig på plastik-æslet :)


... og mig med det levende æsel...


Er han ikke sød?


Han ville gerne med mig hjem...



Flere geder... For geder er bare søde


Tommi som fodre vaskebjørnene


Gederne ville beholde Tommi


.... eller også var de bare sultne


Looooooove


Tommi som fodre vaskebjørne


Et egern som spiser jordnød
Vi var i parken i ca. 1 time, for meget var der nu heller ikke. Men en hyggelig lille familiepark med kælne dyr. Entreprisen var 65 pr. voksen, så det var betalt, men en hyggelig dag og der kom nogle gode billeder ud af det.
Parken er godt indrettet og den lægger op til at man har picnickurv med eller låner deres opstillede grill på plænen. Desuden koster det kun 10,- at låne en stor trækvogn for en hel dag, så det er til at overkomme..
Udover de viste dyr mødte vi også næsebjørne, en hvid kænguro, ponyer og store heste, lamaer, emuer og mange mange mange forskellige slags høns/ænder/fugle/gæs.. Derudover var der en halv stor klappestald med kaniner, kalve og marsvin samt en stor legeplads med en sjov sjov rusjebane - prøver at smide en film ind derfra i næste indlæg ;)
Alt i alt en rigtig hyggelig park :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget