tirsdag den 13. juli 2010

Dagens køb og remouladesovs...

I går aftes var vi et smut i Føtex og Bilka :)
Føtex havde nogle Second Female toppe til 100,- og jeg fandt en fin laksefarvet tube-kjole/top. Derudover fandt jeg et par short med bindebånd, som jeg regner med at kunne bruge udenpå min bodystocking...
I deres personlig pleje afdeling fandt jeg desuden dette til 5 kr. pr. del:
Body Scrub, Fod creme og en shower gel :)

Dagens aftensmad var laksefrikadeller med persille kartofler og remouladesovs :) Rigtig lækkert og hurtigt at lave :)


Idag står dagen på oprydning og arbejde i eftermiddag :) Efter arbejde kører jeg ud til de gamle (eller dvs. min mor, for Daddy er ude og sejle pt.) fordi min søster kommer hjem senere idag. Så skal vi nemlig spise sammen derude - dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget