fredag den 16. juli 2010

Besøg af dyrlægen i Netto...

Dette indlæg er bare Netto-stuff. Skal bare lige ud med det, så I ved hvorfor jeg ikke ahr været herinde siden onsdag :)

Ved siden af mit studie arbejder jeg et par timer (ca. 15) om ugen i en Netto-butik. Her er jeg 1.assistent, som er nummer 2 i hierakiet - altså lige efter chefen. Jeg har været der i lidt over 2 år og er i bund og grund vild med det, fordi jeg har så meget frihed og selvbestemmelse samt en fantastisk dejlig chef!

I onsdags kom min kollega og sagde at der var en som ville tale med mig i butikken. Jeg regnede med at det bare var Tommi der var kommet forbi, så jeg gik ud til døren. Det var ingen Tommi! Til gengæld var det en lille dame i dyrlægekittel med et fint skilt med teksten:

FØDEVARESTYRELSEN

Yay! Det plejer altid at være chefen de gennemgår det med, men da hun var væk den dag måtte jeg tage over. Puha.. Det føles som at være til en eksamen at rende rundt og forklare hende alting. Men lang historie kort: efter 1½ time faldt dommen. Vi beholder vores elitesmiley! Hi hi..

Så her igår skulle jeg oprindelig kun være der fra 7-15, men ved middagstid fik min kasseassistent det dårligt, så jeg afløste ham ved kassen imens han gik ud bagved og hvilede sig lidt. Han har ondt i nakken og kunne ikke rigtig bevæge sig fra skulderne og op... Efter jeg havde siddet ved kassen i ca. 20 minutter kommer hans far rendende og siger at han tager min kasseassistent på skadestuen! Øhm, nå!

Tilbage i Netto prøver jeg at få en anden til at komme ind og arbejde, da jeg ellers er alene. Men nej nej, alle andre butikker var selv underbemandede da personalet har ferie. Oveni det var der igår Grøn Koncert, så ca. hver anden jeg ringede til var stang bacardi og der var larm i baggrunden.

Efter 2 timer alene kom min afløser, men jeg kunne jo ikke rigtig gå, for så ville han jo være alene i butikken. Endelig fik jeg fat i min chef, som var i Ringkøbing, men hun skyndte sig at kører derfra med det samme, så hun var i butikken kl. 16.20, så jeg kunne komme hjem. Så det hele endte lykkeligt!

Efter arbejde skulle jeg ud og finde en gave til Tommis mors nye mands datter, som vi skal fejre her i weekenden. Jeg fandt en rigtig fin kjole i H&M og en fin ankelkæde med englevinger på. Kan selvfølgelig ikke lige finde nogle billeder af det, ih..

I aften efter arbejde skal jeg hjem til en veninde/kollega og spise sammen med nogle andre tøser. Der bliver nok også drukket en drink eller to, så jeg har hyret Tommi som chauffør :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget