mandag den 5. juli 2010

AWARD :) Yaaaaaaaay!

Jeg har fået en skøn award fra den dejlige Trine fra Budgetlivet. Hvis I ikke allerede læser med hos hende, så kom igang. Hun blogger om alt muligt og jeg elsker hendes indlæg om mad, indkøb og bolig :) Så selvfølgelig er jeg da frisk på at fører den videre.. Reglerne lyder:


"Thank the person who sent you the award and send them an virtual hug!
Copy the award to your blog
List 3 things you love about yourself
Post a pic (more pics) of something you love
Award 5 other bloggers"

3 ting jeg elsker ved mig selv:

At jeg er ansvarsfuld

At jeg er situationsbevidst

og lige nu ELSKER jeg den brune farve på mine arme, skuldere og ansigtet :)


Jeg ELSKER dette billede fordi det er de to 'personer' som fylder mest i mit liv. Buddy og Tommi. Billedet er taget dagen efter vi havde hentet Buddy og han stadig var en lille bitte hvalp :)

Så skal jeg tagge 5 andre og det bliver følgende:

BillyRubin - som har en rigtig lækker madblog med lækre opskrifter..

Stinne Sofie fra Elskede Lilla Hjørne - som er rigtig god til at smide billeder ind på hendes blog, som gør den ekstra spændende..

Irene fra Mrs Cakeaholic - igen er det madbillederne og opskrifterne som lokker mig til at kigge ind :)

Sara fra Sara's Garderobe - fordi jeg elsker at se og læse om mode :)

MS Confashions fra Confashionsblog - igen er det mode og hendes søde lille hund, som gør at jeg kigger med :)

Håber at I alle 5 vil lege med :)

3 kommentarer:

  1. Jeg er med ;) og tak for de fine ord!

    SvarSlet
  2. Jeg takker mange gange for de fine ord, og forde du kikker med hos mig og har givet mig denne søde award...
    Og selvfølgelig vil jeg da lege med..
    Knus Irene

    SvarSlet
  3. Tak, dét er SÅ sødt af dig!
    Vil da gerne lege med ;-D

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget