onsdag den 21. juli 2010

Arbejd, Arbejd.....

De sidste mange dage har jeg nærmest boet i Netto. Puha hvor er jeg dog dødtræt af arbejde, men gode penge jo og efter i aften har jeg da fri indtil mandag morgen, yay! Men grundet alt det arbejde, så har jeg ikke så meget at fortælle udover hvor dumme nogle kunder er..



Men I kan da få lidt billeder at fornøje jer med..

Købte dette kamera igår. Det blev sat ned til 299,- fordi det var en returvarer. Men jeg prøvede at købe det og det virker da fint nok :) Så det skal med på ferie.

Prøvebillede med det nye kamera.. Dejlige Buddy og mig som læser brugsanvisningen. Typisk mænd bare at kaste sig ud i noget uden at læse det først!

Tommi lavede lækker Pasta Carbonara igår med tomat/chilibrød til. Mums!

Denne meddelse står i hjørnet på min blog.. Er det fis eller skal jeg virkelig til at lave et nyt design? :( Er så glad for det jeg har nu og har kun hørt folk bøvle med de nye slags...

2 kommentarer:

  1. Det står også på min blog :( :( Æv, er ellers totalt glad for mine kirsebær. Og kan heller ikke lige overskue at ændre det...

    SvarSlet
  2. Neeej, og så inden fredag, puha.. Det må jeg lige se på imorgen eller fredag.. Nu vil jeg nemlig ind og hygge med min dyne, for er godt nok smadret efter arbejde..

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget