mandag den 7. juni 2010

Weekendens oplevelser...

Buddy og de gamles hund der hygger...

Torsdag tog Tommi afsted til DHB med drengene.. Jeg havde derfor en dejlig hygge aften alene hjemme med Buddy og Camilla Läckbergs Isprinsessen (som jeg nu er færdig med..). Fredag tog jeg ud til de gamle og spiste og hyggede lidt. Da det var krimiaften på Charlie og jeg først opdagede at klokken var mange kl. 1 blev Buddy og jeg derude og sov (dels bl.a. klokken var mange og dels fordi alle de krimier havde hylet mig fuldstændig ud af den...).
Næste morgen stod jeg op kl. 5.45 for at hente rundstykker til min far inden han skulle afsted igen (han sejler - så ude 7 uger, hjemme 7 uger, osv. osv.). Det vakte lykke :)
Mine forældre har TV1000 og deslige kanaler og det skulle udnyttes! Kl. 6 kom der Confession of a Shopalholic og selvom jeg har set den et par gange før, så er den stadig sjov ;)

Jeg sad lidt ude i solen hos de gamle :) MEGET træt kl. 6....

Lørdagen brugte jeg herhjemme på at rydde op inde på Buddys værelse. Fik smidt en masse lort ud - heriblandt alle mine lovsamlinger - YAY! Sikke en masse plads der kom ud af det :)

Lørdag aften stod den på fødselsdag hos en kollega. Jeg gad ikke arrangere hunde-sitter eller taxa, så jeg holdte mig ædru. Dog lidt træls når nu der var fri sprut, cider, osv. Men de andre nød at jeg kunne køre og jeg fik drukket en del sodavand :) Det var en rigtig hyggelig aften med skønne tøser!

Forresten, I har slet ikke set de blomster Tommi kom hjem med efter jeg havde bestået min psykologieksamen...
Buddy ved 'hjerte-søen' i Rebelsig...
Endnu et 'kæreste'-billede af de søde hunde :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget