søndag den 13. juni 2010

Træthed - meeeen...

Jeg er rigtig træt og ville gerne bare ligge mig ind i sengen til Tommi og Buddy som ligger og snorker. Men en anden del af mig vil gerne liiige vaske tøj, vaske op, rydde op, læse blogs, osv. Så kan jeg jo sove når jeg bliver gammel.

Igår tog vi til Sandersvig til klassefest med min klasse. Det var med påhæng, så Tommi blev smidt i bad og kom i tøjet! Jeg bagte den fantastiske Gunvorkage, som altid er en STOR succes! Vi grillede dernede og det var en rigtig hyggelig aften med slush ice maskine (med vodka i...), fadølsanlæg og popcornsmaskine (sådan en fra biografen!). Vi sov til gengæld i telt, hvilket var en lille smule koldt - men så havde vi jo en undskyldning for at putte lidt ekstra ;)

En af klassens mænd (mm, der er TO mænd i hele klassen - stakkels dem..) insisterede på at samtlige ved bordet skulle prøve shot'en/drinken 'Pasta'. Tommi og jeg troede det var noget med well, pasta, men da han tog en flaske rom, en pose BKI-kaffe og en pose sukker frem, kunne vi godt se at vi tog fejl. Det handler i al sin enkelthed om at du hælder knap en deciliter rom i et glas, derefter en skefuld kaffepulver oveni (uden at røre rundt) og så en sukker op på en teske. Så tager du teskeen med sukkeret i munden og hælder glassets indhold derind, blander det godt sammen og synker! FØJ! Jeg smagte det ikke selv, da jeg haaaader kaffe, men Tommi tog et par stykker og endte med at synes at 'det var nu ikk' så ringe endda....'!

Idag står aftensmaden på flæskesteg hos svigermor :) Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget