tirsdag den 1. juni 2010

Staus for Maj 2010

Jeg har efterhånden set en del bloggere der laver en lille status for hver måned der er gået og jeg synes det er ret sjovt at læse :) Derfor laver jeg selv lige en lille prøve på det. Jeg har lært at brugt Google Analystics så jeg kan følge med i mine besøgende!

Hvordan finder folk min blog?


dindebat.dk er Jubii's debat, hvor jeg er aktiv i Mad-Bøger-Mode-Bolig-og SpørgeJørgen-forums.

Hvilke ord har de googlet for at finde min blog?
Dette er blot top-10, men vil da lige nævne et par andre fra listen:

en halv ørn

hjemmelavet hundekiks med gær

opskrift på tysk synopsis

tortillas med hakket oksekød - NEM

glas blogspot

Hi hi, 3'eren forstår jeg simpelthen ikke. Jeg har aldrig skrevet en tysk synopsis og har da slet ikke nævnt en tysk synopsis herinde. He he..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget