fredag den 25. juni 2010

SMS - send mere sex

Jeg er i skrivende stund blevet færdig med SMS bogen af de to skuespillere Anne Grethe Bjarup Riis og Trine Appel.
Det er jo egentlig god, selvom den har taget noget tid om at blive læst. Handlingen er ret forudsigelige på de sidste 100 sider, men alligevel super sød fortælling om SEX, mænd, veninder, børn, skilsmisser, utroskab og andre hverdagsting..
Imens jeg læste den kyssede jeg ret meget på Tommi, blot for at overbevise mig selv om at vi ALDRIG skal igennem det samme som vores hovedperson Helene går igennem.

Den får egentlig nok 4½ stjerner ud af 6, for den satte nogle tanker igang hos mig og jeg grinede højlydt flere gange og nød at læse enkelte passager op for Tommi, som bare rystede på hovedet af mig ;)

Så læs den hvad enten du er singel, i parforhold og specielt hvis du er under skilsmisse. Rigtig god bog!

Næste bog der lægger klar er Rachels Ferie af Marian Keyes :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget