tirsdag den 29. juni 2010

Så tæt på - men alligevel så langt fra...

En heldig kartoffel?

Overskriften beskriver meget godt hvordan jeg har det med vores bryggers. Vi startede op for 2 måneder siden og igår skulle det så være endelig færdig, men ak nej.. Der mangler stadig et par timers arbejde med at save hul i bordpladen til vasken. Men jeg er optimist og glæder mig bare til det er klar.
Svigermekanikken var her igår til spisning - 8 stk. og jeg havde sagt at jeg ikke kunne nå at lave noget helt vildt og at det bare blev rester fra fryseren - mini-buffet om I vil. Det blev til

Frikadeller
Kyllingelår
Hjemmelavede pølsetærter - 2 stk.
Kogte nye kartofler
Nye kartofler i ovn med krydderier
Champignonsauce
Pastasalat med vandmelon og feta
Hjemme/friskbagt foccaciabrød med rosmarin

og aftenskaffen var en ferskenkage med vaniliecreme til...

Opskrifter og billeder kommer efter dette indlæg :)

Jeg har netop været ud og løbe/gå med Buddy i den dejlige morgensol og her i formiddag skal min mor og jeg ud og se på hundepension. Efterfølgende tager jeg på arbejde og aftensmaden består af rester fra igår :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget