torsdag den 24. juni 2010

Karlson Karlson, verdens bedste Karlson

Nogle vil måske - ligesom Buddy gør på billedet herunder - undre sig over hvad Tommi lavede på taget her til aften...
Men det var der selvfølgelig en hel naturlig forklaring på. Han havde fundet en tag-dup omme i haven og så skulle de allesammen lige gåes efter :)
Så nu er taget tip top som nyt! Og vi kan dermed slappe af og nyde et glas af dette kakaopulver, som vi sælger i Netto fra på mandag af. Det smager okay, men jeg kan nu ikke vildt meget smage det der Daim..

3 kommentarer:

  1. Hvad koster den cacao? Jeg så den nemlig i min netto, men der var ingen pris på :D

    SvarSlet
  2. Hey :) En flad 20'er! Så det er okay for sådan en pose synes jeg.. Har din Netto ingen scanner hvor man kan se prisen? Hi hi, det er så dejlig smart..

    SvarSlet
  3. Uhh 20 kr., så kan det godt være jeg lige skal afprøve den. Selvom det ikke lyder så godt, at man ikke kan smage daimén.

    Nej, åbenbart ikke. Og det personale jeg spurgte vidste det ikke! Så det er jo godt at jeg har blogverdenen til at få oplyst priser *lol*

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget