onsdag den 2. juni 2010

Jeg har SÅ meget at fortælle..

Så indlægget bliver nok lidt langt - men jeg prøver at holde mig til stikord.
Jeg er netop kommet hjem fra min psykologi/psykiatrieksamen!!! Jeg var SÅ nervøs, eftersom jeg ikke er så meget til psykologi og alt det omkring det. Men jeg havde fat i den lange ende og gik derfra med et 7-tal på den nye skala (siger man stadig det? Jeg fatter den ikke. Jeg tog gymnasiet på den gamle - den med et rigtigt 13-tal på - og er stadig ikke helt inde i den nye her..)! Jeg er LYKKELIG! Hold da op hvor er det skønt at det er overstået og jeg er bestået alt på 5.semester! Så nu skal jura og psykologibøgerne bare samle støv! Jeg har overvejet at sælge dem, men altså.. De er jo også rare at have til hvis nu... og vi er jo ikke ligefrem i pladsmangel herude på landet!

Det var den ene ting.

Igår var jeg ude og spise med en veninde og så til forpremiere på SATC 2! Vi spiste på Café Frederik i Esbjerg og det var min første gang derinde, på trods af at jeg ofte har hørt positivt om den. - og det var det! Jeg fik en tortilla med oksekød og grøntsagssaute med nachoes og salat til! NØJ en KÆMPE tallerken - det var helt vildt! Jeg kunne slet ikke spise det hele desværre, men det var lækkert. Min veninde fik pasta penne i flødesovs med noget kød i, som også så rigtig lækkert ud! Dertil fik vi en kæmpe jordbærsmoothie - vi taler altså en ass kicking lækker smoothie med jordbær og noget andet - føj den var god!
Vi ventede på maden i 35 minutter og da vi jo skulle i biffen gik min veninde op og spurgte hvor vores mad blev af. Fyren bag disken undskyldte hurtigt og da maden kom ned til os få minutter efter gav han en undskyldning og sagde at alle drikkevarer var på husets regning! SUPER!!!!
Maden kostede 95,- pr. person, så det var en billig oplevelse og stedet kan klart anbefales.

Ude i biffen blev vi mødt af en rød løber og opstilte borde med boblevand (Asti tror jeg) og pindemadder - mums! Man følte sig lidt celeb når man kiggede på dem der stod i kø til andre film, hi hi.. Billetdrengene var klædt i smoking, hvilket lige gjorde det ekstra fint. Inde i biografen blev vi mødt af små goodiebags, som indeholdte følgende:
Top fra Selected Femme (billede længere nede)
Hårbånd fra Pieces
Hårspænder fra Pieces
En pose Kims nødder
En flaske vand med
ferskensmag
Reklamer fra forskellige butikker
Shampooprøver fra Joico
.... og så en lille parfumespray-prøve på I'dole Armani...
Rigtig fint, da hverken min veninde eller jeg havde nogen idé om det - så det var en super overraskelse! :) Inden filmen holdte den nye biografchef en kort tale og præsenterede filmen og dens baggrund. Derudover havde han nogle gavekort til en herretøjsbutik til de piger der hurtigst løb ned på scenen (det var så IKKE mig oppe på række 13)
Selve filmen var god. Altså forudsigelig som chik-lit nu engang er, men god! I 1'eren græd jeg lidt, men ikke i denne selvom der er et tidspunkt hvor det er synd for Mr. Big..
Opture i filmen:
Max Ryan spiller en dansker ved navn Rikard Spirit, kender I ham ikke, så får I en smagsprøve her: Musikken er god, dog lidt en gentagelse fra 1'eren
Liza Minelli (jep, hende fra Cabaret) er med i den og synger endda :)
Der er et bøssebryllup - SÅ sødt...
Som I måske har set i reklamen så møder vi Aiden igen - yaaa!
Det er god reklame for Abu Dhabi - jeg har lyst til at tage derned (derom, derhen?)
Samantha er FANTASTISK i filmen!

Nedture i filmen:
Der er en del ting, som ikke bliver afsluttet ordentligt eller lidt for nemt. Som om de pludselig fik travlt med at blive færdig med den
Hele filmen er lidt overdrevet - ikke bare på den sjove måde, men virkelig overdrevet.
Carrie opfører sig lidt bitchy flere gange i filmen og det ødelægger lidt mit 'billede' af hende, som en 'helt'.
Men alt i alt en skide god film, dog er 1'eren bedre! :) Glæd jer til at se den...

Jeg tog lige et billede af mit tøj imorges inden eksamen. Bukser fra Pieces, top fra Selected Femme og trøje fra H&M sport.

3 kommentarer:

  1. Jeg tror ikke man siger det mere altså det med den nye og gamle skala - måske fordi da jeg kom på gymnasiet blev den nye indført, så jeg brugte den under hele gymnasiet.
    Jeg vil hvert fald "tyde" dit 7-tal som fra den ny også selvom du ikke havde skrevet noget.

    Tillykke med 7-tallet! (:

    SvarSlet
  2. Hvor fedt, tillykke!!

    Lyder forresten til at du får en dejlig sommer med alle de hyggelige ting du har listet op i forrige indlæg...

    Det er første år at jeg er "rigtig" voksen med 5 ugers ferie der skal deles ud over hele året, er endnu ikke rigtig kommet mig over sorgen endnu :(

    SvarSlet
  3. Stinne Sofie: Jaaa, men nu var jeg SÅ stolt af mit 7 tal i psykologi og ville helst ikke have af nogle regnede det for værende det gamle, hi hi.. :) Og tak! :D

    BillyRubin: TAK! :) Ja, det bliver godt nok en 'hård' sommer for mig. Men det ender nu nok med at tiden går aaaalt for hurtigt alligevel - sådan plejer det at være. Jeg vil (ligesom sidste år) aftale med kæresten om at jeg skal stå op med ham hver morgen kl. 6.50, bare så jeg ikke pludselig bliver et b-menneske! Hi hi..

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget